Tehnike sproščanja

Večina psiholoških študij je pokazala, da se s stresom najbolj učinkovito spopadamo, če prakticiramo tehnike sproščanja. S tehnikami sproščanja umirimo in skoncentriramo svoj um, si naberemo nove zaloge energije in tako izboljšamo naše celotno počutje. Redna vadba izbrane tehnike ali tehnik sproščanja ima številne pozitivne učinke za posameznikovo telesno in duševno zdravje:

  • učinkovitejše spoprijemanje s stresom
  • lajšanje bolečine
  • izboljšanje spanja in zmanjšanje utrujenosti
  • povečanje samozaupanja
  • višanje produktivnosti
  • preprečevanje/zmanjševanje psihosomatskih bolezni.

Če tehnik sproščanja še ne poznaš in bi si za začetek želel_a vodenih vaj, ti priporočamo naslednje aplikacije:

STOP, BREATHE & THINK. Tehnike sproščanja, ki ti jih aplikacija predlaga temeljijo na čustvih, ki jih tisti dan doživljaš. S pomočjo aplikacije lahko ugotoviš, kako se počutiš ter nato zmanjšaš tesnobo in stres, vadiš tehnike dihanja ali lažje zaspiš s pomočjo kratkih, vodenih tehnik ali videoposnetkov. Omogoča ti tudi, da vsak dan spremljaš svoje razpoloženje.

HEADSPACE. Poišči svoj mir, dobro počutje in ravnotežje v življenju s pomočjo vodenih tehnik meditacije in čuječnosti za vsakodnevno uporabo. Pred spanjem lahko preizkusiš tudi katerega od zvočnih posnetkov, s pomočjo katerih se boš lažje umiril_a.

SIMPLE HABIT. Aplikacija je bila ustvarjena za tiste, ki imajo naporen življenjski stil. Posveti pet minut svojega časa tehnikam, ki ti jih ponuja in užival_a boš v bolj sproščenem življenju, boljši koncentraciji, zmanjšal_a težave s spanjem in lažje dihal_a.

MEDITATION. Aplikacija te vodi skozi meditacije z najpreprostejšimi, a najučinkovitejšimi tehnikami. Programi so zasnovani tako, da ti pomagajo pri premagovanju stresa, pri boljši osredotočenosti in spanju, povečanju samozavesti in iskanju sreče. Meditacije so zelo enostavne in primerne za vse.